-
|
|
SBP Policy Rate |
22.00% p.a. |
|
SBP Overnight
Reverse
Repo (Ceiling) Rate |
23.00% p.a |
|
SBP Overnight
Repo (Floor) Rate |
21.00%
p.a. |
|
-
|
|
Weighted-average Overnight Repo Rate |
As on 18-Apr-24
22.24% p.a. |
KIBOR
As on 19-Apr-24 |
Tenor |
BID |
OFFER |
3-M |
21.66 |
21.91 |
6-M |
21.42 |
21.67 |
12-M |
20.82 |
21.32 |
|
|
|
-
|
MTBs |
Tenor |
Rates |
3-M |
21.6601% |
6-M |
21.3874% |
12-M |
20.8998% |
(as
on Apr 17, 2024) |
|
Fixed-rate PIB |
Tenor |
Cut-off Rates |
3-Y |
16.6500% |
5-Y |
15.4800% |
10-Y |
14.3500% |
15-Y |
No Bid |
20-Y |
No Bid |
30-Y |
No Bid |
(as
on Apr 16, 2024) |
|
Floating-Rate PIBs (Quarterly Coupon) |
Tenor |
Cut-off Price |
2-Y |
Bids Rejected |
3-Y |
Bids Rejected |
|
Floating-Rate PIBs
(Half-yearly Coupon) |
Tenor |
Cut-off Price |
5-Y |
95.9376 |
10-Y |
95.8167 |
(as
on Apr 17, 2024) |
|
GIS FRR |
Tenor |
Cut-off Rental Rate/Price |
3-Y |
100.2842 |
5-Y |
100.0022 |
|
GIS VRR |
Tenor |
Cut-off Margin/Price |
3-Y |
99.0800 |
5-Y |
98.7600 |
(as
on 21-Dec-2023) |
|
|
-
|
PIB
Auction
(Fixed Rate)
22-May-24 |
MTB
30-Apr-24
|
Floating Rate PIB
(Semi-Annual Coupon)
30-Apr-24 |
Floating-rate PIB
(Quarterly Coupon)
30-Apr-24 |
|
|
|
As
on 12-Apr-24 |
SBP’s Reserves |
8,054.7 |
Bank’s Reserves |
5,319.0 |
Total Reserves |
13,373.7 |
|
|
-
|
|
As on 19-Apr-24 |
|
M2M
Revaluation Rate |
278.3074 |
Weighted
Average Rate |
Bid: |
278.1252 |
Offer: |
278.565 |
|
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
شعبہ فاصلاتی نگرانی و نفاذ
|
|
|
|
|
شعبہ فاصلاتی نگرانی و نفاذ (او ایس ای ڈی) کی ذمہ داریاں بین الاقوامی معیارات سے ہم آہنگ ہیں، جس کی بنیاد بینک برائے بین الاقوامی تصفیہ (بی آئی ایس) کے بنیادی اصولوں پر ہیں، تاکہ بینکاری نگرانی اور مالی استحکام بورڈ کے معیارات کو یقینی بنایا جاسکے۔ پیش اقدامی نگرانی اور فوری نفاذی اقدامات او ایس ای ڈی کی سرگرمیوں کی بنیاد ہیں۔ فی الوقت اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) 53 بینکوں، ترقیاتی مالی اداروں(ڈی ایف آئیز)، خردمالکاری بینکوں( ایم ایف بیز)اور ایکس چینج کمپنیوں کی نگرانی کررہا ہے۔
اس شعبے نے اپنے امور مؤثر طریقے سے سر انجام دینے کے لیے درج بالا اداروں کو مختلف مدتوں کے گوشوارے باقاعدگی سے جمع کرانے کی ہدایت کی ہوئی ہے۔ ان گوشواروں کی بنیاد پر یہ شعبہ انفرادی اداروں کے خاکۂ خطر کا جائزہ لیتا ہے، ان کی عملی کارکردگی اور مجوزہ معیارات کی تعمیل کا سہ ماہی بنیادوں پرجائزہ لیتا ہے(جوکہ شرحیں، سطحیں وغیرہ ہیں)۔ انفرادی بینکوں، ڈی ایف آئیز اور ایم ایف بیز کے خاکۂ خطر کائلز فریم ورک(سرمایہ، اثاثے، آمدنیاں، سیالیت اور حساسیت) کے تحت تیار کیے جاتے ہیں۔ اس جائزے میں جاری حسابات کی مالی کارکردگی، مستقبل کا منظرنامہ، تعمیل کا ماضی، برمقام جائزہ نتائج، دباؤ کے مفروضاتی منظرنامے کے تحت کارکردگی کے کلیدی اظہاریے، غیرملکی قرضہ جاتی درجہ بندی ایجنسیوں کی قرضہ جاتی درجہ بندی رپورٹیں، معاصر جائزہ وغیرہ۔ اس جائزے کی مدد سے او ایس ای ڈی مشکلات کا شکار ضوابط کے تابع اداروں کے لیے خطرناک امور کی جلد نشاندہی اور اصلاحی اقدامات مرتب کرتا ہے۔ او ایس ای ڈی بینکوں، ڈی ایف آئیز اور ایم ایف بیز کی سیالیت کی شرائط اور نقد ذخائر کے قانونی تقاضوں کا بھی قریبی جائزہ لیتا ہے۔
اعدادوشمار پر مبنی امور کی استعداد میں اضافہ کرنے کے لیے بینک، ڈی ایف آئیز اور ایم ایف بیز ڈیٹا ایکیوزیشن پورٹل پر اسٹینڈرائزڈ رپورٹنگ چارٹ آف اکاؤنٹس(آر سی او اے) کے زمرے میں مقداری اور وصفی اعدادوشمار اپ لوڈ کرتے ہیں۔
یہ شعبہ عالمی سطح پر نگرانی کے نظام میں ابھرتے ہوئے رجحانات سے خود کو ہم آہنگ بھی رکھتا ہے اور ایسی پُرخطر شعبوں پر توجہ دے کر محتاطیہ اقدامات کی ہدایت دیتا ہے، جن سے ممکنہ طور پر کسی ادارے کے مالی استحکام کو زیادہ خطرہ لاحق ہو، تاکہ برمقام نگرانی کے وسائل کا مؤثر اختصاص یقینی بنایا جائے۔
فاصلاتی نفاذ
برمقام جائزہ رپورٹوں میں نشاندزد امور کی تعمیل یقینی بنانے کے ساتھ او ایس ای ڈی برمقام جائزہ رپورٹوں اور نگرانی امور پر دیگر تشویشوں کی بنیاد ضوابط کے تابع اداروں کے خلاف نفاذی اقدامات کرنے کا بھی مجاز ہے۔ ان نفاذی اقدامات میں جرمانے عائد کرنا، انتظامی یا مالی پابندیاں عائد کرنا اور متعلقہ قانون نافذ کرنے والی/ استغاثہ ایجنسیوں میں ریفرنس دائر کرنا شامل ہیں۔
بینکوں، ڈی ایف آئیز، ایم ایف بیز کو جرمانے ختم کرنے/ واپس کرنے کے لیے درخواست دینے کی اجازت ہے۔ وجوہ پرغور کرنے کے بعد بینکوں/ ڈی ایف آئیز کی جانب سے کی جانے والی اپیلوں کا اچھی طرح جائزہ لیا جاتا ہے۔ اس حوالے سے حالیہ ہدایات درج ذیل لنک سے حاصل کی جاسکتی ہیں: (http://www.sbp.org.pk/osed/2015/C4.htm)
دیگر نفاذی اقدامات کا انحصار ضوابط کی خلاف ورزی، نوعیت، شدت اور ادارے کو لاحق خطرہ پر ہے، جوکہ کم سے زیادہ شدت کےہوسکتے ہیں۔ ان اقدامات یا اصلاحی کارروائیوں میں ادارے کی انتظامیہ اور اسپانسر کے برتاؤ، اہلیت اور خامیوں سے نبرد آزما ہونے کے گذشتہ ریکارڈ کو بھی ملحوظِ خاطر رکھا جاتا ہے۔
|
|
|
|