پاکستان میں

    ڈجیٹل مالی خدمات

    کا منظرنامہ
Placeholder image




    عوامی مشاورت کے لیے مسودہ ڈجیٹل بینک ریگولیٹری فریم ورک


    بینک دولت پاکستان نے عوامی مشاورت کے لیے ڈجیٹل بینک ضوابطی فریم ورک کا مسودہ جاری کر دیا ہے۔ یہ مجوزہ فریم ورک مختلف اہم موضوعات پر بینکاری کی بین الاقوامی ضوابطی اور صنعتی روایات کے جامع مطالعے کا نتیجہ ہےجس میں ڈجیٹل بینک یا اسی طرح کے ادارے کسی نہ کسی شکل میں چلانے والے 15 سے زائد ممالک شامل ہیں...  (مزید پڑھیے)



Placeholder image

Placeholder image


    SBP راست‘ کا آغاز


    اسٹیٹ بینک نے فوری ادائیگی کے لیے پاکستان کے نظام ’راست‘ کا آغاز کر دیا

    ’راست‘ پاکستانیوں کو اپنی رقوم فوری منتقل کر نے کے قابل بناتا ہے اس طرح نقد رقم پر انحصار کم ہو جاتا ہے۔ راست کا مقصد یہ ہے کہ افراد اور اداروں کو ڈجیٹل ادائیگیوں کے جو طریقے میسّر ہیں ان میں رسائی، تحفظ، رفتار، معیار اور اعتماد بڑھایا جائے، تاکہ وہ پاکستان میں کسی بھی وقت، کسی بھی جگہ یہ ادائیگی کر سکیں  (مزید پڑھیے)




ڈجیٹل مالی خدمات


ڈجیٹل مالی خدمات میں متعدد مالی خدمات شامل ہیں جن تک ڈجیٹل ذرائع سے رسائی حاصل کی جاتی ہے اور وہ ان ہی ذرائع سے خدمات فراہم کرتے ہیں۔ یہ خدمات غربت کم کر کے، مالی خسارہ گھٹا کر، اور تمام پاکستانیوں کو مساوی آمدنی کا موقع فراہم کر کے معیارِ زندگی بہتر بنانے میں تیزی لا سکتے ہیں۔


ہم کیا کر رہے ہیں؟


  1. ڈجیٹل عہد میں داخل ہونے کے لیے نظامِ ادائیگی کو وسیع کر رہے ہیں
  2. چھوٹے کاروباری اداروں کو قرضوں کا بندوبست بڑھانے کے لیے ایک پلیٹ فارم بنا رہے ہیں
  3. ایک ڈیٹا اسٹریٹجی بنا رہے ہیں جس میں سب شامل ہوں اور کسی سے امتیاز نہ کیا جائے
  4. نو وارد اداروں کے لیے سازگار ضوابطی ماحول کو فروغ دے رہے ہیں
  5. آپریشنز کو مستحکم بنانے کے لیے ٹیکنالوجی کے استعمال میں فرموں کو مدد دے ہیں
  6. مالی اداروں اور تیسرے فریقوں (تھرڈ پارٹیوں)کے مابین نئے معاہداتی تعلقات تشکیل دے رہے ہیں

Placeholder image


اہم اعدادوشمار



Placeholder image
پیمنٹ کارڈ: 47.2 ملین
Placeholder image
موبائل فون بینکاری صارفین: 12.0 ملین
Placeholder image
اے ٹی ایم: 16897


Placeholder image
ای کامرس دکاندار: 4445
Placeholder image
پی او ایس مشینیں: 96975
Placeholder image
پرزم‘ میں شریک ادارے: 59’